تفاوت روشهای حذف دائمی با نیمه دائمی می اکانت شیائومی

تفاوت روشهای حذف دائمی می اکانت و نیمه دائمی می اکانت شیائومی در چیست؟

فعال شدن قفل می اکانت شیائومی یکی از مشکلات جدید کاربران است که این روزها بسیاری درگیر آن هستند اگر با کمی جست و جو در گوگل سایت و صفحه های اینترنتی زیادی را پیدا می کنید با عنوان حذف قفل می اکانت شیائومی که کم هم نیستند!

اکثرا هم کلاهبرداری هستند! و ما هم کاری با آنها نداریم و راه خود را می رویم.

جدیدا در سایت MRT-Team که به عنوان گروه پیشرو در تولید راه حل های تعمیراتی شیائومی دو روش مختلف با عنوان های زیر در دو بخش مختلف ارائه شده است:

بخش روش حذف دائمی می اکانت شیائومی (تمام مدلها)

بخش روش حذف نیمه دائمی می اکانت شیائومی (تمام مدلها)

که باعث گیج شدن کاربران مختلف شده است! بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی تفاوت های این دو روش با یکدیگر کنیم تا اصلا بدانید دارید چه محصولی را خرید می کنید و دچار سو تفاهم نشوید.

تفاوت روش حذف دائمی Mi account و نیمه دائمی Mi account شیائومی :

  • در روش حذف نیمه دائمی پس از انجام کامل مراحل باید یک برنامه فایروال دائما در گوشی در پس زمینه فعال باشد اما در روش حذف دائمی نیاز به هیچ برنامه ای ندارد!
  • در روش حذف نیمه دائمی گوشی پس از فکتوری ریست مجددا قفل می اکانت آن باز می گردد و باید مجددا مراحل را از اول انجام دهید اما در روش حذف دائمی پس از فکتوری ریست باز نخواهد گشت!
  • در روش حذف نیمه دائمی نمی توانید از برنامه VPN استفاده کنید اما در روش حذف دائمی می توانید استفاده کنید.
  • در روش حذف دائمی می اکانت نیاز به آنلاک بودن بوت لودر گوشی می باشد اگر بوت لودر گوشی آنلاک نباشد نمی توانید از آن استفاده کنید اما روش حذف نیمه دائمی نیاز به باز کردن بوت لودر ندارد و در حالت بوت لودر بسته کاربرد دارد! و این خیلی مهم است چون 99 درصد گوشی های کاربران دارای بوت لودر بسته هستند. نکته : این مورد درباره ی تمام گوشی های شیائومی صادق نیست.
  • جهت استفاده از روش حذف دائمی نیاز به داشتن باکس و دانگل جهت آنلاک کردن بوت لودر یا فلش فایل بروی گوشی شیائومی هست اما در روش حذف نیمه دائمی نیاز به باکس و دانگل نیست چون نیاز به باز کردن بوت لودر اصلا نیست!
  • در روش حذف دائمی باید یک فایل فریمور چند گیگابایتی را دانلود و فلش کنید اما در روش نیمه دائمی نیاز به دانلود فایل چند گیگابایتی نیست!
  • در روش حذف دائمی نیاز هست پول بیشتری برای فایل و آموزش پرداخت کنید اما در روش نیمه دائمی نیاز به پرداخت هزینه زیادی برای فایل و آموزش نیست!

به نظر شما کدام روشها برای حذف می اکانت شیائومی بهتر هست؟

هر کدام از روشها مزایا و معایب خود را دارند که به وضوح و بی پرده در بالا ذکر شده است!

پس بهتر است یکی از روشهای بالا را انتخاب کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید و بی جهت خود را در صفحات اینترنتی غیر واقعی که در اینترنت منتشر شده اند سرگردان نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi